h1

Crazy, Stupid, Love (Çılgın, Aptal, Aşk)

23/04/2013

Eşiyle boşanma durumuna gelen, kırklı yaşlarının başındaki kahramanımız Cal’in bekarlık günleri, kendini yeniden tanıması ve aile ilişkileri üzerine 2011 yapımı başarılı bir rom-com.

Crazy Stupid Love (Çılgın Aptal Aşk)

Crazy Stupid Love (Çılgın Aptal Aşk)

Neden izledim?
Çünkü Steve Carell’i çok özledim.:( Ayrıca Julianne Moore, Emma Stone ve Analeigh Tipton’ın üçünü bir arada bulmanın da etkisi oldu tabi.

Neyi sevdim?
Oyuncuların performansını, ama en çok Michael Scott olarak tanıdığım Steve Carell’in performansını çok beğendim. Temposu güzel, süprizleri olan bir film.

Neyi sevmedim?
Vallaha düşündüm de, sevmediğim pek bir yanı olmadı gibi. Türün pek seveni olmasam da, eğlenceli buldum.

Vereyim bakalım notunu:
8/10 derim hiç düşünmeden.

http://www.rottentomatoes.com/m/771203531/

Sanki Birşey Demek İstiyor Gibisin

