h1

Gökyüzü Çocuklarındır

23/04/2013

Kerem Kaynar’ın Açık Bilim’deki harika yazısı.

“Evimiz şehrin yüksekçe bir tepesinde ve 5. katta idi. Tam karşıda dağlar görünüyordu. Her gün balkona çıkar demir parmaklıklar arasından dağların üstündeki bulutlara bakardım. Hep o dağların ucuna kadar tırmanmayı ve sonrada bulutların üzerine çıkmayı hayal ederdim. Bulutların çok yumuşak olduğunu düşünür, üstlerine çıkınca içlerine gömüleceğimi zannederdim. Şu anda benzer hayalleri kuran öğrencilerimi gördükçe çocuk çocuğa benziyor diyorum…”

” Bilim ordusu yetiştirmek gerekiyor bu ülkeye. Tohum ekiyorum ben şu an ve bu tohumlardan birisi tutacak!”

” Bilim ordusu yetiştirmek gerekiyor bu ülkeye. Tohum ekiyorum ben şu an ve bu tohumlardan birisi tutacak!”

http://www.acikbilim.com/2013/02/incelemeler/gokyuzu-cocuklarindir-2.html

Sanki Birşey Demek İstiyor Gibisin

